Apirilak 17: Bisitak ur-biltegietara // Visitas a los depósitos de agua (17 de abril)

[EU]
Donostiako XIX. mendeko ur-biltegiak ezagutu nahi? Orain duzu aukera paregabea!
Beste bisita gidatu bat antolatu dug . Beraz, mezu honetan jarri dugun estekan sakatu eta inskripzio-formulariora bideratuko zaitugu. Pertsona bakoitzeko formulario bat bete beharko da, lagun guztien izen-abizenak jaso beharko ditugu .

ADI: Formularioa datorren asteartean irekiko dugu arratsaldeko 4retan (Apirilak 12)

Ur-biltegietara bisita gidatuak Igande goizean izango dira (apirilak 17), 3 txandatan eta bi hizkuntzatan.
Gogoratu, bizilagunek egindako borondatezko ekintza bat dela, beraz, jarraitu gure argibideak Interneteko inprimakia betetzerakoan. Abisatzen dizuegu, pasadan ekitaldian 3 ordutan bete zirela talde guztiak. Eta, oraingo bisita gidatuetan ezin baduzu parte hartu, pazientzia izan, ur-biltegiak ezagutzeko beste deialdi batzuk ere izango bait dira.
Mila esker!


2014-02-23 14.29.02

[ES]
Kaixo!
¿Quieres conocer los depósitos de agua del s. XIX en Donostia? ¡Ahora tienes una excepcional ocasión”
En la Asociación de Vecinos de Ulia hemos organizado una nueva visita gratuita dado que muchos habéis mostrado interés en ellas. Por lo que haciendo clic en el enlace de este mensaje, te redirigiremos al formulario de inscripcion para las visitas. Es necesario rellenar un formulario por cada uno de los visitantes, por lo que las inscripciones se realizarán en base a cada petición recogida con nombre y apellidos.

ATENCIÓN: El formulario lo abriremos el martes a las 4:00 de la tarde (12 de Abril)

Las visitas guiadas a los Depósitos de Agua serán el domingo (17 de abril) a la mañana, en 3 horarios diferentes y en 2 idiomas.
Recordaros que son los vecinos de Ulia quienes organizan esta actividad de forma voluntaria, por lo que revisad los datos que aportéis en formulario ubicado en internet, para facilitar el trabajo. Os avisamos que las visitas de marzo se llenaron en tan solo 3 horas.Y si en esta ocasión no puedes participar, ten paciencia, dado que realizaremos nuevas convocatorias para poder conocer estos Depósitos de agua.

Erantzun bat “Apirilak 17: Bisitak ur-biltegietara // Visitas a los depósitos de agua (17 de abril)” bidalketan

  1. Pingback: Albisteak 2009-2016 - Uliako auzo-elkartea

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

*